Dobre wartości oparte na etyce zawodowej połączone z wypracowanym doświadczeniem stanową solidny fundament, na którym została wzniesiona nasza Kancelaria. Pracownicy Zespołu służą sobie wzajemnie pomocą i radą, rozwiązując zagadki prawne. Pracując z Nami, możesz liczyć na zrozumienie, a Twoja ambicja i pasja połączone z naszym system motywowania, przyniosą satysfakcjonujące profity.
Rozwój i dalsza edukacja
Cenimy pracowników, którzy chcą zdobywać wiedzę i nowe kwalifikacje, umożliwiamy im rozwój poprzez szkolenia, studia podyplomowe, uczestnictwo w szkołach prawa obcego.
Ochrona indywidualizmu
Dbamy o to, aby nasi pracownicy mogli zachować indywidualność w pracy, stwarzamy im możliwości wykazania się posiadanymi umiejętnościami.
Praca w przyjaznej atmosferze
Naszym celem jest zgrany zespół bazujący na bardzo dobrym przygotowaniu merytorycznym do zawodu, oddany swoim zadaniom. Zespół tworzą ludzie serdeczni z dużym poczuciem humoru.
Praca zespołowa
Przy zadaniach opartych na współpracy zależny nam na tworzeniu pozytywnych relacji pomiędzy członkami Zespołu. Stawiamy nie na szczeblowe podporządkowanie a pracę opartą na wzajemnym doradztwie, samodzielności, poczuciu odpowiedzialności za wykonywane zadania, rozumiejąc ich znaczenie dla powodzenia całego projektu. Nasi Pracownicy posiadają swobodę w prezentowaniu poglądów i mogą liczyć na konstruktywne doradztwo doświadczonych Kolegów.
Praktyczna nauka zawodu
Uczymy młodych adeptów prawa, jak sprawnie poruszać się w gęstwinie przepisów prawa, stosując je z sukcesem dla prowadzonych spraw. Na uniwersytecie uczy się studentów poszczególnych instytucji prawa oraz zasad i przesłanek ich stosowania w codziennym życiu.
Współpraca z Klientem
Poza stosowaniem wiedzy w praktyce, nasi Pracownicy nabywają umiejętność efektywnej współpracy z Klientem, bowiem szybkie i właściwe zogniskowanie oczekiwań Klienta, wyklucza późniejsze możliwe kolizje interesów i niezadowolenie.
Klient oczekuje nie teorii a praktycznego rozwiązania. Wyobrażenia studenta prawa zwykle są inne.Tytułem przykładu: Klienta nie interesuje definicja skargi paulińskiej i gdzie została uregulowana, 90 % Klientów nie wie nawet czym jest ten środek prawny. Klient podaje określony stan faktyczny i jest zainteresowany dalszymi działaniami i ich skutkami. Prawnik z wypowiedzi Klienta musi ustalić okoliczności sprawy, uchwycić problem prawny i przedstawić rozwiązanie.
Gwarantujemy pracę w Zespole Profesjonalistów i Ekspertów!