„Kto błędy swe dostrzegł, więcej nie błądzi” Lao-cy
Cenimy szczerą i życzliwą współpracę, której nie sposób realizować bez opinii osób, które powierzyły nam pieczę nad swoimi sprawami. W codziennym życiu pracownicy naszej Kancelarii również występują w roli Klientów – kupują towary i zlecają wykonanie usług, dlatego staramy się nie popełniać błędów Innych. Dążymy do osiągnięcia satysfakcjonującego kompromisu, który buduje wzajemne zaufanie.
SKARGI I ZAŻALENIA:
Realizujemy prawo każdego Klienta do formułowania skarg i zażaleń odnoszących się do naszej pracy. Jeśli uważasz, ze Twoja sprawa została przez nas niewłaściwie rozpatrzona, poniższy formularz pozwala na wyrażenie słów krytyki.
Wypełnij formularz wybierając odpowiedni temat
Udzielamy odpowiedzi w ciągu 3 dni roboczych!
SUGESTIE:
Stwarzamy Państwu możliwość podnoszenia jakości świadczonych przez nas usług poprzez kierowanie sugestii dotyczących wszystkich pól naszego działania. Jeśli zauważyłeś jakąkolwiek pomyłkę lub niejasność, poinformuj nas o tym.
Wypełnij formularz wybierając odpowiedni temat